Hae mukaan K-Supermarketin Suuri Asiakaskysely ‑katselumaratoniin 23.11. mennessä – voittajajoukkueelle 1 000 euron K-lahjakortti!
Onko sinusta katsomaan läpi K-Supermarketin lähes kuusituntinen palautemaraton? Hae mukaan Suomipopin, Radio Rockin tai Hitmixin joukkueeseen!
K-Supermarket kysyi asiakkailtaan, mikä tekee siitä tavallista paremman ruokakaupan. Palautteita tuli tuhansia – tarkemmin sanottuna huimat 16 814. K-Supermarketille kaikki saatu palaute on tärkeää ja kiitokseksi päätettiin niitä lukea ääneen. Syntyi lähes kuusituntinen katselumaraton, joka julkaistaan niin televisiossa, radiossa kuin somessakin.
Lisäksi K-Supermarketin Suuri Asiakaskysely huipentuu yhteiseen katseluun livenä Helsingissä Sanomatalon Mediatorilla lauantaina 29.11. klo 11–19.
Onko sinusta katsomaan koko setti alusta loppuun? Jos vastasit kyllä, niin hae mukaan ja johdata suosikkikanavasi joukkue voittoon!
Suomipop, Radio Rock ja Hitmix kokoavat omat joukkueensa tähän ainutlaatuiseen katselumaratoniin. Kilpailijoilta vaaditaan tiukkaa keskittymistä, sillä joukkueet ottavat mittaa toisistaan vastaamalla palautteisiin liittyviin kysymyksiin. Eniten pisteitä kerännyt joukkue voittaa 1 000 euron arvoisen K‑lahjakortin, ja kaikki osallistujat palkitaan Pirkka-tuotekassilla.
Joukkue voi koostua neljästä toisilleen tutusta tai tuntemattomasta henkilöstä. Voit siis hakea mukaan yksin, kaverin kanssa tai koota itse oman joukkueen.
K-Supermarketin Suuri Asiakaskysely -katselumaraton järjestetään Sanomatalon Mediatorilla lauantaina 29.11. klo 11-19.
Asiakas Kesko Oyj, PL1, 00016 Kesko, jäljempänä ”Järjestäjä”, järjestää ja toteuttaa Suuri Asiakaskysely -kilpailun, jäljempänä ”Kilpailu”.
Sääntöjen soveltaminen
Näitä sääntöjä sovelletaan Järjestäjän Kilpailuun osoitteessa https://kampanjat.mainos.sanoma.fi/ksupermarket25/
Osallistumisen ehdot
Kilpailuun voivat osallistua kaikki Suomessa pysyvästi asuvat 18 vuotta täyttäneet henkilöt pois lukien Järjestäjän työntekijät.
Osallistumalla Kilpailuun osallistuja myöntää Järjestäjälle kaikki oikeudet toimittamaansa Kilpailuaineistoon, edelleenluovutus- ja muunteluoikeus mukaan lukien. Osallistujalle jää Järjestä-jästä riippumaton käyttöoikeus toimittamaansa Kilpailuaineistoon. Osallistuja vastaa siitä, että hänellä on oikeus myöntää edellä mainitut oikeudet Järjestäjälle, ja että hän on saanut suostumuksen Kilpailuaineiston lähettämiseen kaikilta Kilpailuaineistossa esiintyviltä henkilöiltä.
Osallistumalla Kilpailuun osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä sääntöjä.
Henkilötietojen käsittely
Järjestäjä ei käytä eikä luovuta annettuja yhteystietoja suoramarkkinointitarkoituksiin. Osallistumisen yhteydessä annettua puhelinnumeroa ja osoitetietoja käytetään vain voittajien tavoittamiseen ja mahdollisten palkintojen toimittamiseen. Kilpailuun osallistuvat henkilöt hyväksyvät osallistuessaan, että he saattavat saada sähköpostitse tietoa liittyen kilpailuun. Yhteystiedot hävitetään 1 kuukauden kuluttua kilpailun päättymisestä.
Osallistuminen ja kilpailuaika
Radiokanavien joukkueisiin voi hakea 10.-23.11.2025 välisenä aikana täyttämällä hakulomake https://kampanjat.mainos.sanoma.fi/ksupermarket25/ -sivuilla sekä ilmoittamalla sivulla pyydetyt tiedot. Osallistumisajan jälkeen lähetettyjä taikka epäselvästi tai vajavaisin tiedoin täytettyjä osallistumisia ei huomioida.
Joukkueita muodostetaan yhteensä kolme: Suomipopin joukkue, Radio Rockin joukkue sekä Hitmixin joukkue. Jokainen joukkue koostuu neljästä jäsenestä, jotka voivat olla toisilleen tuttuja tai tuntemattomia henkilöitä. Mukaan joukkueeseen voi hakea yhdessä, kaverin kanssa tai koota oman neljän hengen joukkueen.
Joukkueisiin valittujen jäsenten tulee olla paikan päällä Sanomatalolla Mediatorilla osoitteessa Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki lauantaina 29.11.2025 klo 10.30. Katselumaraton alkaa noin klo 11 ja päättyy noin klo 19 palkintojen jakoon.
Joukkueeseen hakevan tulee olla täysi-ikäinen, mutta oman joukkueen voi koota esimerkiksi perheenjäsenistä, joista osa on alaikäisiä.
Katselumaratoniin osallistuvien joukkueiden jäseniä voidaan kuvata tilaisuudessa ja materiaalia voidaan hyödyntää Sanoman sekä K-Supermarketin markkinoinnissa. Kirjallinen kuvauslupa allekirjoitetaan tilaisuudessa.
Hakemalla mukaan radiokanavan joukkueeseen hakija joukkueineen sitoutuu tulemaan paikalle katselumaratoniin Helsingin Sanomatalolle lauantaina 29. marraskuuta 2025.
Katselumaratonin aikana joukkueille on tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa välipalaksi sekä lounaaksi (esimerkiksi täytettyjä voileipiä, ruokaisia salaatteja, virvokkeita ja hedelmiä sekä kahvia ja teetä) Osallistujien erikoisruokavaliot huomioidaan, kun niistä on ilmoitettu etukäteen. Osallistujien erityisruokavaliot kysytään samalla, kun kilpailijalle ilmoitetaan valinnasta radiokanavan joukkueeseen.
Osallistujat saavat käydä katselumaratonin aikana saniteettitiloissa, mutta vähintään yhden joukkueen jäsenen tulee olla paikalla Mediatorilla seuraamassa katselumaratonia.
Katselumaratonin aikana joukkueille esitetään näytettävään materiaaliin liittyviä tietokilpailukysymyksiä. Kuhunkin kysymykseen nopeimmin oikein vastannut joukkue saa isoimmat pisteet. Tietovisa pidetään Kahoot-pelipohjalla, joka vaatii vähintään yhdeltä joukkueen jäseneltä mobiililaitteen, jolla peliä voi pelata
Palkinnot ja voittajan valinta
Katselumaratonissa eniten pisteitä kerännyt joukkue voittaa 1 000 euron K-lahjakortin. Palkinto jaetaan joukkueen neljän jäsenen kesken, jolloin jokainen saa 250 euron arvoisen K-lahjakortin.
Kaikkien joukkueiden jäsenet (12 henkilöä) palkitaan tilaisuuden päätteeksi noin 25 euron arvoisilla Pirkka-tuotekasseilla.
Palkintoa ei voi vaihtaa rahaksi.
Palkintojen luovutus ja voittajan julkistus
Voittajajoukkueen jäsenet (4 henkilöä) saavat lahjakorttipalkinnon tapahtumapaikalla Katselumaratonin päätyttyä noin klo 19 mennessä. Järjestäjä vastaa palkinnon luovuttamisesta voittajille. Voittajajoukkueen jäsenten nimet ja kuvat voidaan julkaista Radio Suomipopin, Radio Rockin, Hitmixin sekä asiakkaan kanavissa ja markkinoinnissa.
Pirkka-tuotepaketit jaetaan myös tilaisuuden päätteeksi kaikille joukkueisiin osallistuneille.
Järjestäjän vastuunrajoitus
Järjestäjän vastuu Kilpailuun osallistumisesta rajoittuu näissä säännöissä mainittujen palkintojen määrään ja arvoon sekä palkintojen luovuttamiseen. Järjestäjä ei vastaa esimerkiksi mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista kilpailuun osallistumisen yhteydessä tai osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai käyttämisestä aiheutuvista kustannuksista tai Järjestäjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista tapahtumista, jotka saattavat vaikuttaa esimerkiksi palkinnon hyödyntämiseen.
Osallistujat vastaavat itse kaikista matkustus-, majoitus- ja muista tapahtumaan osallistumisesta aiheutuvista kustannuksista. Järjestäjä ei vastaa mistään vahingoista, menetyksistä tai tapaturmista, jotka saattavat sattua osallistujalle matkalla tai tapahtuman aikana. Osallistujan on huolehdittava omasta vakuutusturvastaan.
Vero
Palkinto on saajalleen veronalaista tuloa.
Järjestäjä antaa tiedon palkinnoista ja palkinnonsaajan tarpeellisista henkilötiedoista veroviranomaisille voimassaolevien verosäännösten edellyttämän mukaisesti. Palkinnon lunastamisesta mahdollisesti aiheutuvasta tuloveroseuraamuksesta vastaa palkinnon voittaja itse.
K-Supermarketin Suuren Asiakaskyselyn katselumaraton järjestetään Helsingissä lauantaina 29. marraskuuta 2025 Sanomatalon Mediatorilla osoitteessa Töölönlahdenkatu 2, 00100 Helsinki.
Joukkueiden jäsenten tulee olla paikan päällä Sanomatalolla lauantaina 29.11.2025 klo 10.30, jolloin joukkueet saavat tarkemmat ohjeet katselumaratoniin.
Katselumaraton alkaa klo 11 ja päättyy noin klo 19 palkintojen jakoon. Katselumaratoniin valitut saavat tarkemmat ohjeet ennen tapahtumaa.
Katselumaraton alkaa klo 11 ja päättyy noin klo 19 palkintojen jakoon. Katselumaratoniin valitut saavat tarkemmat ohjeet ennen tapahtumaa.
Joukkueita muodostetaan yhteensä kolme: Suomipopin joukkue, Radio Rockin joukkue sekä Hitmixin joukkue. Jokainen joukkue koostuu neljästä jäsenestä, jotka voivat olla toisilleen tuttuja tai tuntemattomia henkilöitä. Mukaan joukkueeseen voi hakea yhdessä, kaverin kanssa tai koota oman neljän hengen joukkueen.
Joukkueeseen hakevan tulee olla täysi-ikäinen, mutta oman joukkueen voi koota esimerkiksi perheenjäsenistä, joista osa on alaikäisiä.
Katselumaratonin aikana joukkueille esitetään näytettävään materiaaliin liittyviä tietokilpailukysymyksiä. Kuhunkin kysymykseen nopeimmin oikein vastannut joukkue saa isoimmat pisteet. Tietovisa pidetään Kahoot-pelipohjalla, joka vaatii vähintään yhdeltä joukkueen jäseneltä mobiililaitteen, jolla peliä voi pelata.
Eniten pisteitä kerännyt joukkue voittaa 1 000 euron K-lahjakortin. Palkinto jaetaan joukkueen neljän jäsenen kesken, jolloin jokainen saa 250 euron arvoisen K-lahjakortin.
Kaikki kilpailijat palkitaan tilaisuuden päätteeksi noin 25 euron arvoisilla Pirkka-tuotekasseilla.
Katselumaratonin aikana joukkueille on tarjolla pientä purtavaa ja juotavaa välipalaksi sekä lounaaksi (esim. täytettyjä voileipiä, ruokaisia salaatteja, virvokkeita ja hedelmiä sekä kahvia ja teetä).
Kilpailijoiden erikoisruokavaliot huomioidaan, kun niistä on ilmoitettu etukäteen. Erityisruokavaliot kysytään samalla, kun kilpailijalle ilmoitetaan valinnasta radiokanavan joukkueeseen.
Kilpailijat saavat halutessaan tuoda mukanaan omia eväitä, mutta kylmäsäilytystilaa ei omille eväille ole saatavilla. Kilpailijoiden omat eväät eivät saa sisältää alkoholia.
Katselumaratonin käynnistyttyä virallisia taukoja ei ole. Katselumaraton tauotetaan kuitenkin aina tietokilpailukysymysten ajaksi noin 50 minuutin välein.
Katselumaratonin aikana joukkueen sisällä kilpailijat voivat yksitellen poistua käymään wc-tiloissa, hakemaan syötävää ja juotavaa sekä tarpeen vaatiessa käydä tupakoimassa siihen erikseen osoitetulla paikalla. Yhden poistuessa paikalta on muilla joukkueen jäsenillä vastuu seurata katselumaratonia tarkasti. Kilpailijat eivät saa poistua Sanomatalon tiloista/alueelta katselumaratonin aikana.
Mikäli kilpailija jakaa somesisältöä tapahtumasta, tulisi sisällöissä olla mukana merkinnät #suuriasiakaskysely ja @ksupermarketketju
Kilpailijat vastaavat itse omista matka- ja majoituskuluistaan. Tapahtuman järjestäjä ja toteuttaja ei vastaa mahdollisista tapaturmista, sairastumisista tai omaisuusvahingoista tapahtuman tai matkan aikana.
Hakemalla mukaan radiokanavan joukkueeseen hakija joukkueineen sitoutuu tulemaan paikalle katselumaratoniin Helsingin Sanomatalolle lauantaina 29. marraskuuta 2025.
Tilaisuutta voidaan kuvata ja materiaalia voidaan hyödyntää Sanoman sekä K-Supermarketin markkinoinnissa. Kirjallinen kuvauslupa allekirjoitetaan tilaisuudessa.
Sanomatalon Mediatorilla on rajattu alue katselumaratoniin osallistuville joukkueille. Rajatun alueen ulkopuolelta Sanomatalon kävijät ja esimerkiksi joukkueiden ystävät ja läheiset voivat halutessaan seurata katselumaratonia.
Kiitos osallistumisesta. Olemme yhteydessä katselumaratoniin valittuihin henkilöihin 25.11 mennessä.